2011. január 6., csütörtök

Mesekönyv autóista gyerekeknek

Karácsonyra érkezett hozzánk, egészen pontosan autómán Mátékánkat lepte meg vele a mamipapi-angyal. Azóta 856szor olvastam el, higgyétek el, nem önszántamból... Nem mintha nem lenne nagyon klassz kis könyv, mert az, csak én olyan fajta vagyok, hogy a legkedvesebb könyvemet sem olvastam el kettőnél többször, sőt!

De Imbusz mester és Pudlimász kutya totálisan belopta magát a gyerekek szívébe, főleg a tulajdonoséba, és nem lehet betelni vele.


Nincs túl nagy választék autókról szóló mesekönyvekből, főleg jókból nem, pedig biztosan tudom, nem Mátém az egyetlen kisfiú a földkerekségen, akinek az autó a mindene.

Na, ebben a könyvben aztán tobzódhatunk, van betonalattjáró, szörppel működő eperautó, kárautó, ami tud katasztrófát elhárítani, de még inkább előidézni, felfújható autó, repülő szélzsákautó, autóvá alakított fotelen közlekedő macska, na meg az enyéim kedvence, a bűzautó, ami a kelkáposztafőzeléktől a tornazokniig bármilyen "illatot" egyetlen gombnyomásra idéz elő.
(Nekem sikerült annyit hozzátennem még a könyv sikeréhez, hogy enyhén agyhalálközeli állapotomban rögtön elsőre a "sofőr" szót sikerült "fosőr"-nek olvasnom, természetesen azóta csak úgy lehet és a gyerekek pontosan tudják már, hol és hány helyen szerepel ez a szó a könyvben, és lélegzetvisszafojtva várják, hogy aztán kipukkanhassanak a röhögéstől újra meg újra.)

Egy szó mint száz: May Szilvia nagyon szerethető kis világot álmodott meg ebben a könyvsorozatban, aminek a többi tagját is kénytelenek leszünk majd beszerezni. Ajánlom figyelmetekbe!

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Nálunk is a fa alatt volt ez a könyv. Nekünk meg van az első kettő is, azokat is nagyon szeretjük. (Nekem az első volt a kedvencem)És szerintem az illusztrációja is tökéletes a könyveknek. Nálunk még hoztak egy autós tematikáju könyvet az angyalkák: Autómesék - mai mesemondóktól Nekünk ez is nagyon bejött!

Névtelen írta...

Kedves Kinga!
Az én fiaim is nagyon szeretik az autókat, sőt kislányom is sokat játszik velük. Ritkán, amikor számítógéphez engedem őket, a traffparkkal játszanak. http://www.traff.hu/

Ajánlom figyelmetekbe. Játékosan tanítja, gyakoroltatja a gyerekekkel a közlekedést, a szabályokat.
Szeretettel: Anikó

VOKinga írta...

Eszter, az a legjobb a könyvajánló-írásban, hogy mindig kapok hasonlóan jó könyv-tippeket! :) Mindenképpen utánanézek az Autómeséknek, ha nektek bevált, biztosan mi is szeretni fogjuk!

Anikó, nekem is a traffpark az egyike azon kevés oldalaknak, amivel nyugodt szívvel hagyom játszani a gyerekeket.
Egyébként az Imbusz mesternek is van honlapja, szupergarazs.hu, bár sokkal egyszerűbb a traff-nál, de aranyos.