2010. február 16., kedd

Ha már Valentin...

Osztjuk Petivel, Kinga és Tamás álláspontját ezen "ünnepel" kapcsolatban. Csak hát nálunk is van két lány...
Valószínű ha Fanni szívecskéje nem kerül fel, én sem osztom ezt a képet meg veletek.
Vasárnap kaptam Nórától -aki ki tudja mikor, titokban-, apával közösen készítette nekem ezt a meglepit.
Az eredeti ötlet, azt hiszem a Tündérek és tündérholmik nagy könyvéből származik, igaz ott más a funkciója:)


Hozzávalók: színes és fehér papír, színes ceruza, csillogó glitter, olló, ragasztó, no meg két/négy/ ügyes kéz:)

Ritkábban jöttem és ritkábban jövök, lányok és az én bánatomra. Letelt az az idő mikor sokat lehettem itthon, az estékbe és hétvégékbe pedig még kevesebb kreativitás fér, egyenlőre, de majd próbálom jól beosztani az időt, idővel....

Nincsenek megjegyzések: