2010. február 17., szerda

Vágunk, ragasztunk, hulladékhasznosítunk...

Eljött végre ez az idő is!
Készült egy vigyorgós pálcika-önarckép, nemrég már lovagként ábrázolta magát, a mai képén velem sétál egy barlangban.
Helyes kis műremekeket hord haza az oviból.
Egyik nap azt vettem észre, ül a kisasztalnál és vagdos. Csak úgy magától.
Eddig csábítgatni kellett, hogy velünk tartson, de most már van kifejeznivalója.

Mivel most az olló izgatta leginkább, előszedegettem a sok kreatívkodásból megmaradt színes papírhulladékot, vághattak és ragaszthattak belőle, amit akartak.
Itt a blogon főleg kötött tevékenységeket mutatok be, de a szabad alkotásnál véleményem szerint nincs értékesebb és izgalmasabb. Ehhez nem is kell más, csak hogy ott legyenek mindig az eszközök a gyerekek keze ügyében.

Poci papírsárkányos képe -minden elemén rajta van az ovis jele is. :)

Fanni hal-úszóversenye, az akváriumon kívül a halak gazdái drukkolnak, felül van eredményjelző tábla is.

Ismét Poci, ez is verseny: ki ér át hamarabb a "babaalagút" alatt. Minden kék kisbizéről elmondta, mi az.

1 megjegyzés:

krisz írta...

Maximális osztom a vélemyényedet.A szabad alkotásnál fontosabb és izgalmasabb nincs is.És én is szeretem megadni a szabadságot hogy maga válassza ki milyen technikát szeretne alakalmazni.Egyedül az olló volt amit nem adtam a kezdetekben oda felügyelet nélkül,mert amig kicsi volt mindent összevagdosott volna ha hagyom.