2009. április 7., kedd

Tojások az ablakon


A sok-sok húsvéti terv lassan csak álom, az utóbbi 1 hétben szinte végig a kezemben volt Máté, annyira beteg volt -nem jutott idő semmi másra.
Elmarad a sok képeslap és a díszek jó része, de azért ezt-azt csináltunk, amikor a picike aludt.

Ezek a tojások belül transzparens papírból készültek, nem sikerült visszaadnom a fotóval, milyen jól mutatnak, amikor süt a nap.



Mi kell hozzá?
színes kartonok, sárga transzparens papír, olló, ragasztó, filctoll, géppapír
Hogyan készül?
Fehér kartonra tojás-sablont készítettem, majd a transzprens papírra berajzoltam és kivágtam a tojásokat.
Ezután a kerethez üreges tojássablont készítettem, melynek külső átmérője kb. 1 cm-rel nagyobb, belső átmérője pedig 1 cm-rel kisebb a transzparens tojásoknál. Minden transzparens tojáshoz 2-2 keretet vágunk ki tetszőleges színű kartonokból.


Géppapírra rajzoltam néhány tojást a transzparens sablonnal, ezekre a gyerekek megtervezték a mintákat. Ezután már csak rá kellett tenni a transzparens tojást és filctollal megrajzolni a mintát.
A transzparens tojásokat 2-2 keret közé ragasztottuk.

Nincsenek megjegyzések: