2010. október 19., kedd

Ha szűkös az időkeret...

..és a csemete mégis készítene valamit?
Kezdő első osztályos szülőként irigylem az ovis gyerekekkel rendelkező szülő társaim, vagy a már jobb időbeosztást megtalálókat. Szeptember elseje óta a nagylányom egyik legkedvesebb hobbijára a kreatív alkotásra marad a legkevesebb idő. /persze másra sem sokkal több/
Ha nem így lenne, talán soha nem ajánlanám a lenti "játékot", amit talán a Tv reklámokból jól ismertek. Nálunk pontosan 8 hónapig várt a polcon a múlt karácsony óta, hogy kis kezek munkára fogják, ennek leginkább én vagyok az oka, mert amit agyon reklámoznak azzal szemben, mindig fenntartásaim vannak. Így az ajándékba kapott színes spagetti gyurma a "majd" kategóriába került.
Mígnem Nóra és újdonsült iskolai barátnője egy suliból elcsípett, délutáni egy óra játék idő alatt megtalálták. Alig telt el a hét, és a vendégségbe érkező két barátnő is örömmel alkotott belőle. /Sőt a 7végi szülinapi zsúr kívánság listájára is felkerült/

A nálunk maradt -javát elhordták az alkotók - ajtódíszt és tavaszt idéző motívumokat azért lefényképeztem, hátha kedvet kaptok Ti is:) a reklámok ellenére. /azt csak utólag vettem észre hogy a dobozban lapult egy papír elkészíthető ötletekkel, de a gyerkőcöknek nem is volt rá szüksége, önállóan is alkottak!/


Ajtódísz /az iskolástól/



Megviselt pillangó és kisvirág, ami megmaradt.

Rengeteg más ötlet pedig itt. /ezeket véletlenül találtam/

1 megjegyzés:

Süli Mónika írta...

Kedves Kinga!

Alkotásaid, ötleteid miatt szeretnélek a kreatív blogger díjjal jutalmazni.

http://zabtej.blogspot.com/2010/10/dijat-kaptam.html

Üdv.:Móni