2009. október 18., vasárnap

"Tököltünk"

Gyermekkoromból még mindig orromban érzem a friss, finom sütőtök illatát. Az itthoni sütések valahogy elmaradtak..a család többi tagja nem rajong érte. Aztán a Halloween új "értelmezést adott" a töknek. Sajnos minden áruház tele van velük, így Nóra is az őrület részévé vált. Igaz csak módjával.
Mi tagadás, én nem szeretem ezeket az átvett ünnepeket.
Eddig mindig riasztó lámpásokat készítettünk, idén különösen örültem, hogy neki is megtetszett ez az ötlet.


Köszönet érte Sandy-nak!:)
Az egyik kedvenc oldalamra Kinga által találtam rá, mikor megláttuk ezeket a képeket tudtuk, ilyet nekünk is készíteni kell!



Jócsontéknál, sok-sok gyönyörű képet találtok, jó ötletek briliáns kivitelezését!
A színes zseníliafonalat nem tudom melyikünk kedveli jobban, én vagy a nagylányom. Ez az amiből gyorsan lehet alkotni. Persze a kis kezeknek nehéz feladat és ha összegubancolódik hamar feladják, hacsak nem jön az anyai segítség.

Mit is készíthettünk volna zseníliából, mint tököt! Az ötletadó annyira részletesen fényképezett, hogy nekem nem is maradt dolgom..
Csak annyit fűznék hozzá, hogy én elfeleztem a zseníliát és úgy hajtottam félbe, kicsit kisebb a tök, de nekünk megfelelt!


Örülnék ha a lányoknak a tökről nemcsak az ijesztés jutna ezentúl eszükbe!!!

Nincsenek megjegyzések: