2009. december 3., csütörtök

Adventi naptárak

Megmutatom az előző években készült naptárokból azt, amit anno lefotóztam.
Nálunk a Télapó szokta hozni a naptáart a csizmatöltögetéssel egyidőben, tehát december 6-ától kezdődik a számlálás.
Két naptárunk is van, az egyik mesés, a másikban picike édességek vannak. Ma nagy divat apróságokat tenni a naptárba édesség helyett, én viszont úgy vagyok vele, inkább reggel egy-egy szem smarties vagy egy kocka csoki, ami eltűnik a pocakban és vidámabban indul a nap, mint 3X18 db apró kütyü, ami aztán még tovább növeli a káoszt.

Fa fogast festettem le fehér akrilfestékkel, papírból készült rá a hóember.
Az édességeket krepp papírba csomagoltam, arany cérnán lógattam le.

Ez pedig egy mesenaptár. A nagy képen jobban látszik, a mikulások és angyalkák zsebecskéiben egy-egy mese van.


4 megjegyzés:

KisMesterek írta...

Mesenaptár? Hmm, de jó ötlet!!

bubi írta...

még ha tippeket is adsz a mesékhez, mert nekem csak a begyűjtéssel van gondom... Karácsonyi/téli mesék vannak a naptárban? ;o)))

Amúgy végre egy szívemből szóló ebmber. sokan azért is tesznek apró kütyüt a naptárba, hogy ne egyen annyi édességet a gyerek. pedig szerintem az az egy-egy kocka csoki belefér... :o) Nálunk van ebnee ez is, az is. ;o)

VOKinga írta...

Bubi, küldj egy mail-címet vagy írj a vokinga@gmail.com-ra, és átküldöm Neked a meséket word file-ban.

Egyébként én megőrülök a kütyüktől. Őrületes mennyiségben árasztank el bennünket, Fanni mániás gyűjtögető, de rendet tartani képtelen, gondolhatod... Úgyhogy én már visítok, ha kütyüt látok! :)

krisz írta...

A mesenaptárotok nagyon aranyos lett!!!