2009. december 20., vasárnap

Gyerekszobai karácsonyfa:)

Már nem az első év, hogy Nóra nyúz, neki(k) is kell egy kiskarácsonyfa a szobájukba. Valamikor a karácsonyi készülődés jegyében a Crafty Crow-n láttam egy képet. A cikket sajnos nem egészen értettem a hiányos angolom következtében, de a kép megfogott. Szombat délután még a nagyobbik az akváriumot tisztította, Petrával felvonultunk kiskarácsonyfát készíteni.
Persze a nagy segítség után a fél szoba gyurmában, a másik meg a glitterben úszott, de mit várjon az ember ha egy 1,5 éves alkot:)
Végül elkészült a kicsi fa.



Mi kell hozzá: egy üvegmosó kefe, ragasztó, glitter, bármely dísz a tetejére, kis gyurma talpnak.

Miután levágtam a kefe fejét kúp formára, már csak díszíteni kellett. Folyattam ragasztót és rászórtam a glittert, ahol megfogta a ragasztó meg is maradt szépen, tetejére kis csillag és már csak a gyurmába kellett belenyomni.

Így idén lett a lányoknak kicsi fájuk, bár Nóra nem egészen ilyenre számított...

Nincsenek megjegyzések: