2009. december 18., péntek

Angyalkás ajtódísz

Már én is azon gondolkodtam a télapó-kézapó díszt le kellene cserélni az ajtón, tegnap délután Nóra megoldotta a problémát!
A kisebb csajszi lebetegedése miatt, most Rá nem jutott időm. Csak annyi, hogy kinyitottam az elkészítendő mappámat, ő meg választott. Így készült el az új ajtódíszünk.

Hozzávalók: papírtányér, színes filc, glitter, csillámpor /bármi díszes a lányok igénye szerint/,kis zseníliadarab, olló, ragasztó



Ajtódísz.


Ugyanezen kellékekkel egy asztaldísz is készült.

"Sajnos", mire felértem az ebéd készítésből, mindkettő készen várt, így csak a végeredményt fotóztam. Szerencsére a blog, ahonnét az ötletet vettem részletesebb!
Nóra szerint a tányér bevágását jobb előre rajzolni, mert különben félrevisz az olló...

Nincsenek megjegyzések: