2009. november 27., péntek

Nem hagyományos adventi koszorúk

Kinga kérte ha tudok rakjak régebbi dolgokat, most első körben az adventi koszorúkból pár amit az elmúlt években megörökítettem. Visszanézve magam is csodálkozom némelyiken:) A képek már azokból az időkből valók, mikor szakítva a hagyományokkal nem a szokásos zöld koszorúk lila rózsaszín gyertyával készültek, mert pár év után úgy gondoltam nekem ennyi elég volt, modernizálok. /akik ezt szeretik elnézést Tőlük, most nekik nem sok jóval szolgálok/
Nálunk Peti nem vette zokon, a készülődést, lelki készülést meg úgysem a gyertya színe határozza meg!



Narancsos változat.

Ha jól emlékszem naracs, piros valamit arany árnyalatú szalagokat hajtogattam négyzetesre és hasonló színes fejű tűkkel rögzítettem. Szárított naracsot, citromot és vaníliarúdat használtam még hozzá.



Gyöngyös változat.
A hosszú gyetyák köré szórtam gyöngyöt ugyanezekből fűztem is a koszorúra.


Fehér elegáns ezüsttel.
A fehét szalag , gyertya és ezüst gyöngydísz mellé került még egy bordó gyertya, mégse legyen annyira hideg.. .
Az idei 90%-ra kész de nem vagyok még elégedett az eredménnyel, még van 1 napom és két éjszakám javítani az első gyertyagyújtásig:) Csak annyit árulok el -most sem mindennapi mivel -ehhez mozaikot használtam...

1 megjegyzés:

BAnya írta...

Előre is elnézést, hogy ez nem gyermekeink alkotása. Kicsit kilóg a sorból. A következő -adventi naptárakban azonban már segédkeztek!