2009. november 20., péntek

Nem készültem!!!


"Szeretnék kreatívkodni!" -hangzott el a szokásos szlogen Fanni szájából. Én azonban semmivel nem készültem és a fiúk is másként gondolták.
Gyorsan végigpörgettem egy könyvet, hátha találok benne olyasmit, amit egyedül is el tud készíteni.
Ennek az angyalkás könyvjelzőnek csak előrajzoltam a kontúrjait, aztán otthagytam Fannit vele olló, ragasztó, glitterglue és filctoll társaságában. Ezután már csak az eredményt kellett megcsodálnom.

Forrás: Kreatív karácsony a Szalay Könyvek kiadásában.

7 megjegyzés:

Eszter írta...

Nagyon ügyes ez a lány! A rózsaszín ruhás angyalkának annyira kedves arcot rajzolt!

krisz írta...

Büszke lehet a lány magára!

egy anya írta...

Valami vár rád nálam :)
{8 éhes száj-na nem a 8 éhes száj, ne aggódj. :)))}

Vacskamati írta...

Milyen ügyes lány! Nekünk hasonló kivitelben - szintén Szalay- a Szünidei időtöltések nagy könyve van meg, rengeteg inspirációt meríthet belőle az ember.. Asszem, most megvan az egyik télapós ajándékötlet a nagyiknak.. :D

Vacskamati írta...

(Ez nem a Tündérek sé tündérholmik... c. kötet véletlenül? )

Pásztohy Panka írta...

Gyönyörűek lettek!
Irígykedek, mert most éppen én is tündéreket rajzolok, de azok nem ilyen aranyosak:)

VOKinga írta...

Aranyosak vagytok, lányok! :) továbbítom a dícséreteket az illetékesnek, nagyon fog örülni.

Vacskamati, csak a fedőlapját láttam a tündéresnek, lehet, hogy van a kettő közt átfedés, de ez a karácsonyi.

Virág, kedves tőled! :)